News

Feb 21, 2008

राष्ट्रिय जनमुक्ति पार्टीले निर्वाचन आयोगमा निर्वाचनको लागि नाम पेश

लिम्वूवान डट व्लगस्पोट डटकम,धरान
राष्ट्रिय जनमुक्ति पार्टीले आसन्न संविधान सभाको निर्वाचनको लागि समानुपातिक निर्वाचन प्रणाली अन्तर्गत बिहिवार बन्दसूची निर्वाचन आयोगमा पेश गरेको छ। बन्दसुचिमा पार्टिका केन्द्रीय अध्यक्ष एम एस थापा, भिसी रामबहादुर लिम्बू र महिला नेत्रृ नन्दा चेम्जोङको नाम पनि बन्दसुचिमा दर्ता भएको छ। बन्दसुचिका नामावली यस प्रकारको रहेको छ।
क्रम नाम बिचकोनाम थर माता-पिता-पतिकोनाम उमेर लिङ्ग जिल्ला
१. नन्दा कुमारी लिम्बु मानवीर लिम्बु ३८ म सुनसरी
२. उर्मिला कुमारी नेपाली मान बहादुर दमै २६ म दाङ
३. छियामा राई स्व वागधन राई ६४ म सुनसरी
४. तौलेश्वरी थारु ऋषीराम थारु ३१ म कपिलबस्तु
५. कौशिला महरा चराम महावीर महरा ३८ म मोहत्तरी
६. शारदा कुमाल प्रेम बहादुर कुमाल ३३ म कास्की
७. दिल लक्ष्मि खडगी इन्द्रमान खडगी ३८ म भक्तपुर
८. शशीकला गुरुङ बुद्धी प्रसाद गुरुङ ४२ म रुपन्देही
९. सारदा थापा युवराज थापा ३२ म कपिलबस्तु
१०. मिना सुव्बा स्व. अमरजंग सुब्बा ४३ म झापा
११. दिलसरी लिम्बु विरबहादुर लिम्बु ४० म झापा
१२. जसमायाँ तमु भोजविर गुरुङ ६० म रुपन्देही
१३. रेश्मा देवी सदा भजन सदा ३५ म मोहतरी
१४. कमला विश्वकर्मा तारा लाल विश्वकर्मा ३१ म भोजपुर
१५. उमा थापा नन्दलाल थापा ३० म कपिलबस्तु
१६. धन कुमारी राना लालबहादुर राना २९ म गुल्मि
१७. उमा राना रास्कोटी भिमबहादुर राना २६ म कपिलवस्तु
१८. श्रीमति माला देवान लाल बहादुर देवान ५७ म सुनसरी
१९. जुनु बसेल तुल बहादुर सार्की ५४ म ललितपुर
२०. ललि मायाँ जर्घा थापा मगर भिम बहादुर जर्घा ३८ म महोतरी
२१. प्रेम (जुन) मायाँ (कुमारी) लुङगेली मगर कटक बहादुर लुङगेली मगर ३१ म मोहतरी
२२ इन्द्र कला सुब्बा मेधदल सुब्बा ३७ म सुनसरी
२३. राधा देवि लङगेली गुन्जबहादुर लुङगेली ३६ म मोहतरी
२४. दुगां देवि थापा उदविर थापा ५९ म रुपन्देही
२५. पुष्पा स्वर्णकार टिकाराम सुनार २६ म दाङ
२६. सीमा कुमारी वि. क. सतिश कुमार वि.क ३० म रुपन्देही
२७. सरस्वती स्वर्णकार गोपालसिंह गहतराज २९ म दाङ
२८. अमृता थापा ओम बहादुर थापा ३० म रुपन्देही
२९. विष्णु मायाँ अधिकारी गोपाल प्रसाद अधिकारी ४२ म रुपन्देही
३०. जौ मायाँ हेङजादली थापा मनबहादुर हेङजाली थापा २४ म रुपन्देही
३१ दालचिनी पुलामी मानबहादुर पुलामी ३० म रामेछाप
३२. विष्णु मायाँ थापा मगर गमबहादर थापा मगर ४३ म पाल्पा
३३ इन्द्र कला थापा बलबहादुर थापा ३२ म रुपन्देही
३४. ललमतिय देवि उमाधी कमल प्रसाद पासवान ३५ म बारा
३५. नन्द मायाँ महर्जन बलराम महर्जन ५९ म ललितपुर
३६. महेश्वरी महर्जन सनीकपुर महर्जन ४३ म ललितपुर
३७ अनिता कुमारी उराव बेचनदास उराव २३ म सुनसरी
३८. उमा तामाङ-लामा शुक्रबहादुर तामाङ ३२ म काठमाण्डौ
३९. उर्मिला देवि महतो राम सुन्दर महतो ४४ म मोहतरी
४०. नानु मायाँ थापा सुर्जराम थापा ३३ म तनहुँ
४१. रेनु क्षेत्री मधुसुदन क्षेत्री ३१ म पर्सा
४२. गौरी के. सी. माधव केसी ६० म ललितपुर
४३. कृष्ण मायाँ राना रामबहादुर राना ३९ म स्याङजा
४४. देवि मायाँ लिम्बू भक्त बहादुर लिम्बु ३१ म ताप्लेजुङ
४५. धन मायाँ गौली देविबहादुर गौली ४६ म तनहुँ
४६. खमेनी रावत उमेश रावत २९ म जुम्ला
४७. मन कुमारी मगर पुन तुलबहादुर पुन मगर ४७ म पर्वत
४८. टिका कुमारी विश्वकर्मा कृष्णलाल विश्कर्मा ४० म पाल्पा
४९. मालवर सिंह थापा कुलबबहादुर थापा ६५ पु रुपन्देही
५० दल बहादुर राई श्रीप्रसाद राई ६० पु सुनसरी
५१ रविन्द्र उच्च नेपाली आसाराम नेपाली ३७ पु दाङ
५२ भिसी राम बहादुर लिम्बु टेकबहादुर लिम्बु ७२ पु झापा
५३ दलमान सिं गुरुङ जसबहादुर गुरुङ ५४ पु तनहु
५४ अमृत कुमार शाही धनबहादुर शाही ४३ पु रुपन्देही
५५ हनुमान प्रसाद अग्रवाल कासीराम अग्रवाल ५६ पु सुनसरी
५६ हिरा चन्द्र चौलागाई गयाराम चौलागाई ३५ पु कालिकोट
५७ राम बहादुर तुम्बाहाम्फे जितबहादुर तुम्बाहाम्फे ६९ पु तेह्रथुम
५८ शिव प्रससाद आचार्य लालमणी आचार्य ५१ पु झापा
५९ तुल बहादुर बस्याल भैरे सार्की ५९ पु ललितपुर
६० खड‍्ग बहादुर विश्वकर्मा कालुमान विश्वकर्मा ६३ पु सुनसरी
६१ बन्दी राम उराव कुमारदास उराव ५१ पु सुनसरी
६२ तौ बहादुर गुरुङ जंगविर गुरुङ ३८ पु नवलपरासी
६३ केशर पुनमगर वृसराज मगर ७६ पु चितवन
६४ सागर नाथ रेग्मी कुलप्रसाद रेग्मी ५९ पु तेह्रथुम
६५ गौरी नारायण चौधरी अनुपलाल चौधरी ५१ पु सुनसरी
६६ रुक बहादुर पुन दलबहादुर पुन ३८ पु रुपन्देही
६७ अर्जुन लाल साशंकर रहलमान साशंकर ५२ पु महोत्तरी
६८ प्रम बहादुर मल्ल सत्तबहादुर मल्ल २३ पु मुगु
६९ देव बहादुर थापा रणजीत थापा ४३ पु तनहु
७० लाल बहादर साह टप बहादुर थापा ६८ पु गुल्मी
७१ नन्द बहादुर राई रणबहादुर राई ७३ पु सुनसरी
७२ केहर सिं रानामगर खडकबहादुर राना ४१ पु पाल्पा
७३ राना हाङ लिम्बु सेरबहादुर लिम्बु ६२ पु सुनसरी
७४ नर बहादुर काउचामगर नन्दे काउचा ६४ पु वागलुङ
७५ चन्द्र प्रसाद योङया शिवजंग योङया ७० पु झापा
७६ मोहन ओली रेमबहादुर ओली ३८ पु मुगु
७७ उमेश रावत कन्नवीर रावत ४१ पु जुम्ला
७८ कर्ण वहादुर बिश्वकर्मा टिकाराम विके ७१ पु रुपन्देही
७९ बालजी जयसवाल रामप्रसाद जयसवाल ५२ पु तनहुँ
८०. कैलासपति कर्ण हेमेन्द्र नारायण लाल कर्ण ४२ पु रुपन्देही
८१. कन्हैया लाल मेचे सतालसिह मेचे ५४ पु झापा
८२. डुप वाङगेल मोक्तान पृथ्वीध्वज मोक्तान २८ पु काभ्रे
८३ अमेरीका थारु मङगरा थारु ४१ पु नवलपरासी
८४. मोती उराव झागड बोलो उराव झागड ५६ पु सुनसरी
८५ राजु उराव झागड सानो रतिय उराव झागड ४० पु सुनसरी

No comments: