News

Mar 24, 2010

अन्ना कुर्निकोभा कहिल्यै पनि खिन्न देखिन्नन् 

लिम्वूवान डट व्लगस्पोट डटकम,काठमाडौं
रुसी टेनिस सुन्दरी अन्ना कुर्निकोभा कहिल्यै पनि खिन्न देखिन्नन् । टेनिस कोर्टमा सक्रिय हुँदाको समय होस् वा सानो बिकनी लगाएर मायमी बिचमा घुम्दा, जहिले पनि उनी कामुक नै देखिन्छिन् । तथा गत साता प्रकाशित भएको क्यापिटल म्यागजिनको कभर पेजमा पनि उनी हँसिली देखिएकी छिन् । क्यापिटलले यो अंकमा अन्नालाई सेलेबि्रटीका रूपमा स्थान दिएको हो, जसमा उनले छोटा लुगा लगाएर सकेसम्म खुट्टा देखाएको तस्बिरहरू छन्। कुर्निकोभाका तिघ्राहरू यति कामुक देखिएका छन्, ती तस्बिरहरूमा, जसले प्रेमी इंरिक इग्लेसियाजलाई उनीसँगै अझै छिटो बिहे गर्न झक्झकाउन सक्छ । साथै ती तस्बिरहरू खिचाउँदा उनले आफ्नो वजन पनि घटाएकी छिन् ।
पाँच वर्षयता कुनै व्यावसायिक टेनिस प्रतियोगितामा सहभागिता नजाए पनि उनी समाचारमा भने छाई नै रहेकी छिन्। वेला-वेला उनी कुनै न कुनै म्यागजिन वा टेबलोइडको हेडलाइन बनिरहन्छिन् । कुनै वेला सुन्दर युवतीको समाचार छाप्दा उनको नाम पनि त्यहाँ समावेश हुने गर्छ । त्यही कुर्निकोभाले हालै आफ्नो जीवनका केही पक्षका बारेमा खुलस्त पनि बोलेकी छन् ।
१७ र १८ वर्षको हुँदा इन्टरनेटमा सबैभन्दा डाउनलोड हुने गरेकी कुर्निकोभाले टेनिसभन्दा बाहिरबाटै हालसम्म पाँच करोड अमेरिकी डलरभन्दा बढी कमाइ गरिसकेकी छिन्। अहिले २७ वर्ष भएकी कुर्निकोभाको टेनिसमा सक्रिय नरहे पनि उनको आम्दानीमा भने कमी आएको छैन । 'मैले कति कमाउँछु भन्ने ब्लु पि्रन्ट कसैसँग छैन,' सञ्चारमाध्यमले आफ्नो हरेक कार्यको पिछा गर्ने गरेको झोक निकालिन्, उनले। साथै उनले कभर पेजमा तस्बिर छपाउँदा कति पारिश्रमिक लिन्छिन् भन्ने पनि खुलाउन चाहिनन् ।
२००२ देखि गायक इग्लेसियाजको प्रेममा फसेकी कुर्निकोभा हाल फ्लोरिडामा बसोबास गर्छिन्। साथै वेला-वेलामा पापाराजिको पिछामा पर्ने कुर्निकोभा भन्छिन्, 'यो उनीहरूको जागिर हो, तर कुनै पनि कुरा झगडासम्म पुग्नुहुँदैन । मात्र तस्बिर खिचे भइहाल्यो नि ।' टेनिस स्टारका रूपमा नाम कमाए पनि कहिल्यै पनि व्यावसायिक उपाधि नजितेकी कुर्निकोभाले त्यस विषयमा पनि मुख खोलेकी छिन्, प्रसिद्ध खेल पत्रिका स्पोर्टस् इलुस्ट्रेडेसँग, 'मैले सधैँ आफूलाई दबाबमा राखेँ, विशेषत उमेर पाको हुँदै जाँदा
। उमेरका आधारमा जति पाको भयो त्यही चुस्त हुन सकिँदैन । १६-१७ वर्षको उमेरमा केही डर हुँदैन
। त्यसवेला केही सोच्न र विचार गर्न सकिँदैन । त्यसवेला खेल अटोमेटिक हुन्छ । उमेर छिप्पिएपछि मानिस चलाख हुन्छ, तर खेलमा चलाख मात्र बनेर हुँदैन, तिमीलाई थाहा छ ?'
'संसार सबै कुरामा पर्फट बन्यो भने म पनि प्रतियोगिता जित्न सक्छु नि भन्ने जस्तो लाग्थ्यो,' उनले थपिन्, 'तर, अब म कोर्टमा फर्किएर खेल्न सक्दिनँ । त्यसैले कहिलेकाहीँ म आफूलाई अभागी मान्छु र मान्थेँ, त्यसैले मेरो हार हुन्थ्यो ।'
मस्कोमा जन्मिएकी कुर्निकोभा अहिले भने 'ब्वाइज एन्ड गर्लस् क्लब अफ अमेरिका' को सद्भाव राजदूतका रूपमा सक्रिय छिन्। उनी स्पष्ट भन्छिन्, 'म विवाहित होइन, गर्भवती पनि छैन, कुनै ठूलो जागिर पनि छैन अनि के गर्ने त ?' साथै उनले नाटकीय रूपमा आफ्नो वजन घटाएको विषयमा पनि खुलस्त पारेकी छिन् । आफू खानाबाट कहिल्यै नभागेको उनी बताउँछिन् ।
कम्मरको चोटका कारण व्यावसायिक टेनिसबाट बिदा लिएकी कुर्निकोभा पछिल्लोपटक कभर पेजमा आउँदा 'स्लिम' देखिएकी छिन्। उनले आफ्नो वजनमा धेरै कमी गरेको ती तस्बिरहरूले बताउँछन् ।
साथै उनी टेनिस खेल्न छाडेपछि आफ्नो वजन बढेको स्वीकार पनि गर्छिन्। साथै वजन घटाउन विशेष कार्य नगरेको दाबी पनि उनको छ। उनी भन्छिन्, 'प्राकृतिक रूपमै म अग्ली र पातली छुँ। व्यावसायिक टेनिस खेल्दा मेरो शरीरमा निखार आएको थियो । मैले झन्डै १५ वर्षसम्म दैनिक ६ घन्टाका दरले कोर्टमा समय बिताएँ । तर, अब मेरो शरीर फेरि बन्दै छ ।'
साथै उनले बलिउड सुन्दरी करिना कपुरसँग एकसाथ काम गर्न पाउँदा खुसी लागेको पनि बताइन्
। ती दुई कामुक सुन्दरीले एकसाथ सोनी इरिक्सन मोबाइल फोनको विज्ञापनमा काम गरेका छन् ।
निकट भविष्यमा नै सो विज्ञापन अन्तर्राष्ट्रियस्तरमा सार्वजनिक हुँदै छ। सो विज्ञापन नयाँदिल्ली र न्युयोर्कबाट एकैसाथ सार्वजनिक गरिने बताइएको छ 

No comments: