News

Nov 29, 2008

बाहिरी चक्रपथबाट चीनले हात झिक्यो

लिम्वूवान डट व्लगस्पोट डटकम,काठमाडौं
बहुप्रतीक्षित बाहिरी चक्रपथ निर्माणका लागि चीन सरकारले तत्काल सहयोग नगर्ने भन्दै आफनो हात झिकेको छ। परियोजना विस्तृत प्रतिवेदन तयार पार्ने कार्यमा चीन शुरूदेखि नै सक्रिय रहँदै आएको भए पनि निर्माणको चरणमा सम्झौता नगरेको हो। सरकारले अब निजीक्षेत्रलाई परिचालन गरी सडक निर्माण प्रारम्भ गर्ने भएको छ। माओवादी नेतृत्वमा सरकार गठन भएका बेला चीनले सहयोगमा चासो नदिनुलाई अर्थपूर्ण रूपमा लिइएको छ। यसअगाडि बाहिरी चक्रपथ निर्माणमा चीन सरकारले चासो दिएकोमा आवश्यक जग्गा खाली नगरिएकाले चिनियाँ सहभागिताको सम्भावना तत्काल टरेको हो।काम अगाडि बढाउन केही दिनभित्रै सतुंगलदेखि चोभारसम्मको ६ किलोमिटर क्षेत्रको निर्माण प्रारम्भ गरिने बाहिरी चक्रपथ विकास आयोजनाका प्रमुख सुरेशप्रकाश आचार्यले बताउनुभयो।ँनिजीक्षेत्रको परिचालन गरी नेपाल सरकारले आफनै स्रोतबाट काम थाल्छ’ -प्रमुख आचार्यले भन्नुभयो।कुल लम्बाइ ७२ किलोमिटर हुने बाहिरी चक्रपथमा ६४ दशमवल ८ किलोमिटर सडक, २९ वटा पुल र कलभर्ट, ५४ वटा इन्टर सेक्सन निर्माण गर्नुपर्ने जनाइएको छ। त्यसका लागि झन्डै १४ अर्ब रुपियाँ लाग्ने अनुमान गरिएको छ।सो चक्रपथको २ सय ५० मिटर दायाँबायाँ नमुना जग्गा एकीकरणमार्फत व्यवस्थित शहरीकरण गर्ने योजना र विस्तृत अध्ययन तथा हरिसिद्धिदेखि लुभुसम्मको जग्गा विकासको विस्तृत अध्ययन कार्य पूरा भइसकेको आयोजनाले जनाएको छ।काठमाडौंको शहरी र ग्रामीण क्षेत्रको सीमांकन गर्ने गरी निर्माण गर्न लागिएको चक्रपथले काठमाडौंका बागमती -चोभार), गाम्चा, सतुंगल, नैकाप, पुरानो भर्याङ, सीतापाइला, हलचोक, बालाजु औद्योगिक क्षेत्र, नेपालटार, गोंगबु, टोखागाउँ-चपली, कपन, जगडोल, सनटोल तथा थली डाँछीलाई छुनेछ।त्यसै गरी भक्तपुरको गामफेदी, पकाउनेपाटी, बाँसबारी, याङ्डोल, मसानडोल, भातेढिकुरो, नयाँ ठिमी, दधिकोट र ललितपुरको लुभु, ठैब, धापाखेल, ठेंचो, बुङ्मती हुँदै बागमती (चोभार) सम्म छुने योजना छ।काठमाडौंका २२ वटा गाविस, भक्तपुरका १२ र ललितपुरका ११ गाविस भएर बन्ने बाहिरी चक्रपथको कुल क्षेत्रको ३५ किमि काठमाडौंमा, २१ किमि भक्तपुरमा र १५ किमि ललितपुरमा पर्नेछ।आयोजना सम्पन्न गर्न आवश्यक पर्ने बाहिरी चक्रपथ वातावरणीय एवम् सामाजिक प्रभाव मूल्यांकन, परम्परागत बस्तीमा यसले पार्ने प्रभाव र अहिलेको चक्रपथ र बाहिरी चक्रपथलाई जोड्ने सहायक मार्ग विकास र सुधारबारे अध्ययनसमेत समानान्तररूपमा अगाडि बढाइएको आयोजना प्रमुख आचार्यले बताउनुभयो।उपत्यकाभित्रको शहरीकरणलाई व्यवस्थित गर्न र यातायात व्यवस्था सहज तुल्याउन सहायकसिद्ध हुने विश्वास गरिएको बाहिरी चक्रपथ निर्माण शुरू हुने कुराले ती क्षेत्रका जग्गाको मूल्य बढ्दै गएको छ।

No comments: