News

Mar 23, 2010

गल्फर टाइगर उडले म नै एक्लो दोषी हुँ भने

लिम्वूवान डट व्लगस्पोट डटकम,काठमाडौं
गल्फर टाइगर उडले आफू 'झूटसँग बाँचेको' स्वीकार गर्दै खेलको आदर्श व्यक्तित्वबाट आफूलाई तल झार्ने 'सेक्स स्क्यान्डल' को दोषी पनि आफू एक्लै रहेको बताएका छन् ।'त्यो सब मेरै कारण भयो । त्यो कार्य गर्ने म नै एक्लो दोषी हुँ । ती सबै गर्ने व्यक्ति म नै हुँ । जब केही भइरहेको हुन्छ, कसैलाई पनि भोलि के होला भन्ने थाहा हुँदैन,' आइतबार राति गल्फ च्यानलमा प्रसारित अन्तर्वार्तामा उडले भने ।सोही अन्तर्वार्ता आइतबार नै इएसपिएनले पनि प्रसारण गर्‍यो । चार महिना लामो तनावग्रस्त छुट्टीपछि उड आगामी महिना मास्टर्स प्रतियोगितामा देखा पर्दै छन् । भविष्यको योजनाका बारेमा प्रश्न गर्दा उनले हाँसेर जवाफ दिए । 'मेरो मनको कुरालाई धेरैले बुझ्नेछन् भन्ने लाग्छ, अब धेरैले मेरा कुरा काट्न छाड्नेछन् वा छाडिसके,' उनले भने, 'तर त्यो सबै घटनालाई भने चाँडै नै म बिर्सन सक्दिनँ ।' आफ्नो शृंखलाबद्ध यौनमामिलाका बारेमा उडले भने, 'म रोक्ने प्रयास गर्थें, तर रोकिन सक्दिनँथेँ । त्यही कारणले गर्दा डरलाग्दो कथा लेखियो ।' गत नोभेम्बरमा कार दुर्घटनामा परेपछि उडले क्यामरा फेस गरेको यो नै पहिलोपटक थियो । सो अन्तर्वार्तामा उनले कार दुर्घटना, वैवाहिक सम्बन्ध, पुनर्उपचार केन्द्रको बसाइसँगै निजी जीवनका बारे खुलेरै कुरा गरे । कार दुर्घटनापछि जारी गरेको विज्ञप्तिमा भने उनले ती सबै आफ्नो निजी मामिला भएको तथा त्यसलाई गोप्य राख्ने अधिकार आफूसँग रहेको बताए । सो विज्ञप्तिका लागि पनि उनले क्यामेरासामु माफी मागे ।

No comments: