News

Oct 24, 2009

संसारका उत्कृष्ट एक सय सेक्सी महिलामा केली ब्रुक

लिम्वूवान डट व्लगस्पोट डटकम,काठमाडौं
कार्तिक ८ - 'संसारका उत्कृष्ट एक सय सेक्सी महिला' मा छानिएकी ब्रिटिस नायिका केली ब्रुक अन्य कुराभन्दा एउटै कारणले हैरान छिन् । त्यो हो किस । यी मोडेल एवं नायिकासँग अनुमति नै नलिई ओठमा ओठ जोड्न आउने फ्यानको संख्या एक/दुई होइन, सयौं हुने गरेको छ ।'फ्यानहरू मेरा छेउछाउ आइरहेका हुन्छन्, छडकँदै किस गर्न हतारिन्छन्,' २९ वर्षीया नायिकाको सधैँको भोगाइ छ- 'उनीहरू एकै निमेषमा किस गर्दै मेरो छेउबाट कतै गइरहेका हुन्छन्, मलाई थाहा पाउन पनि मुस्किल पर्छ ।' अचाक्लीसँग किस गर्नुपरेपछि कहिलेकाहीँ ब्रुक आवेशमा पनि आउने गर्छिन्, रिसाउँछिन् पनि । उनले आफ्ना अंगरक्षक र सहयोगीलाई ती किस गर्न आउने फ्यानलाई बेलैमा रोक्न निर्देशन दिएकी छन्, तर रोकीसाद्दे भए पो । 'मलाई भेट्न चाहने फ्यान छेकथुन गर्न र निश्चित संख्या तोक्न मेरा प्रबन्धक लागिरहेका हुन्छन्, सबैलाई म देख्न पनि पाउँदिनँ,' टिभी प्रेजेन्टरसमेत रहेकी ब्रुकले स्थानीय लोडेड पत्रिकालाई भनेकी छन्, 'फेरि मैले त्यस्तो अपिलिङ पोज पनि दिएकी हुन्नँ । फ्यानहरूबाट थुप्रै लुगा र फोटाहरू पाउने गरेकी छु जुन आफैंमा दिग्दारलाग्दो लाग्छ ।' तैपनि उनलाई के थाहा छ भने प्रसिद्ध भएपछि जीवनमा धेरै आरोह-अवरोह पनि स्वभावतः आउने गर्छन् । उपहारमा आउने निःशुल्क कार देखेर उनी निकै दंगदास पनि हुन्छिन्, तर कारभन्दा पनि गतिलो ड्राइभर बन्न सक्नु महत्त्वपूर्ण हुने उनको धारणा छ । ब्रुकका 'द इटालियन जब', 'हाउस अफ नाइन', 'फिसटेल्स', 'सर्भाइभल आइल्यान्ड', 'सर्टेड' लगायत फिल्म निकै लोकप्रीय छन् ।

No comments: